مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ

اینجا زمین است رسم آدم‌هایش عجیب است!
اینجا گم که میشوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت میکنند:)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۹، ۰۳:۳۹ - ناشناس
    :|~
  • ۲۷ آبان ۹۹، ۲۲:۳۹ - Roya ⁦⁦⁦ヾ
    :)
نویسندگان

نیگا

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ق.ظ

کاش میشد روح و روانتو در بیاری نشونش بدی بگی:

نیگا چیکارش کردی :)💔

نظرات  (۶)

همینجوری بهتره 

چون‌ دیگه هیچی ازش نمونده 

نمیدونم چیو باید نشونش بدم 

پاسخ:
اوهوووم :(

انسانهایی که عاشق میشن،   خودشون رو در بازه ی   زمانی  وقوع حادثه ی عشق  و در محدوده ی  مکانی   مرتبط با خاطرات عاشقانه های حلق آویزشون   جای  میزارن.


  و  مدتی بس بلند از هجران و سرگشتگی هاشون رو در همان مکان میگذرانند،  بی اونکه دلیلش رو بدانند.  خیلی باید   باهوش  زیرک  واقع بین   باشی که  کشف کنی تو بی اختیار داری  بدنبال  اون   مَنه  در  من   میگردی،  و دنبال  خویشتنِ خویشی.  چون خودت بهتر از همگان اطلاع داری یه چیزیت کمه. گمشده.  دیگه تو، اون  منِ سابق نیستی.  گویی   نیمی ازت رو جایی همون حوالی جا گذاشتی.   و بدنبال خوده از دست رفته ات میگردی.  

 

پاسخ:
اره دقیقا 👌
انگار یه گمشده داری ولی نمیدونی اون کیه ، خودت یا اونی که ترکت کرده...

شما تلگرام هم داری؟!

پاسخ:
چطور؟

آره یا نه؟!

پاسخ:
بله

خب برادر من

اینجور پست ها برای کانال تلگرامیه

نه وبلاگ.....................

پاسخ:
بله میدونم ، ولی من فضای اینجا رو بیشتر دوست دارم
تلگرام هم فیلتره هم فضایی برای ارسال نظر برای پست ها وجود نداره
بخاطر همین هم اینجا رو بیشتر می پسندم.
(البته توی اینستاگرام هم هستم)
تشکر از هشدارتون :)(

آقا من عذاب وجدان گرفتم...عذر می‌خوام که فوضولی کردم.

پاسخ:
نه اشکال نداره