مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ

اینجا زمین است رسم آدم‌هایش عجیب است!
اینجا گم که میشوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت میکنند:)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۹، ۰۳:۳۹ - ناشناس
    :|~
  • ۲۷ آبان ۹۹، ۲۲:۳۹ - Roya ⁦⁦⁦ヾ
    :)
نویسندگان

خوشحال میشن

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵ ب.ظ

هیچوقت مشکلاتت رو به بقیه نگو

%۸۰ بهش اهمیت نمیدن

%۲۰ دیگه هم از شنیدنش خوشحال میشن!

نظرات  (۱۲)

من زیاد میگم و همیشه اسیب دیدم

دقیقا

هوممممم

چه عجب بعد یه سال پست گذاشتین

پاسخ:
اگرم گفتی به هرکس نگو..
(اره یه مدت درگیر بودم)

به هر کسی نگفتم ولی همونا به فاکم دادن

یه مدت چیه خیلی شده

پاسخ:
تغییر خوبه در جهت درستش
(اگه فک میکنی یه کار درسته یا حداقل برات بهتره ، پس باید تغییرش داد)

هووووم

دارم میرم چند ماه نیستم دیر اومدی اون چند ماهم میخوام خودمو اوض کنم

از فردا به کلی می م پستو کامنتامم رلم ج میده و میزاره

پاسخ:
هوووووم
من معمولا نمیگم. میگمم دوروغ میگم خوشحالام اومدی؟
پاسخ:
  • خودت نگو اگه پرسیدنم بپیچون :)
  • مرسی :)

اینو نگو!

همه اینطور نیستن....

پاسخ:
خدا کند که چنین باشد..!

هووومو درد ج بده بیشعور

پاسخ:
😐
سارای عن توهمه جاهستی حبیب بااین که نمیشناسمت. ولی احساس میکنم. هیچی ولش کن.
پاسخ:
بقول یه بزرگی وقتی بوق میزنی باید سوار کنی😅
(یا یه حرفی رو نزن یا اگه زدی نصف و نمیه نگو و نپیچونش)

خب راس میگم من دارم میرم میگی هوووممم

هوووووممم به کجام میرسه اخه 

پاسخ:
همه رفتنین...
وقتی جوابی نداری هوووووم هم زیادیه!

بابا من با اونا فرق دارم بفهمین

خیلی عنی

پاسخ:
با کی فرق داری
یه احساسی بهت دارم.

با اونای دیگه ای که میگن میخوان برن 

  • مژگان احمدی موقری
  • پیج خاص و خوبی داری   

      20%  رو خوب گفتی والا 

    دنبال شدی داداشی

    پیج من داستان کوتاه بلند و رمان  

    خواستی دنبالم کن یا نظری بده 

    موفق باشی