مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ

اینجا زمین است رسم آدم‌هایش عجیب است!
اینجا گم که میشوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت میکنند:)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۹، ۰۳:۳۹ - ناشناس
    :|~
  • ۲۷ آبان ۹۹، ۲۲:۳۹ - Roya ⁦⁦⁦ヾ
    :)
نویسندگان

خودکشی

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

میخوام خودکشی کنم ولی میترسم بمیرم :/

نظرات  (۱۴)

||||||||:

#mood

پاسخ:
\:
  • shinya an otaku and army
  • این دقیقا حال الان و همیشگیمه:((

    ولی بیشتر میخوام خودکشی کنم تا بترسم

    پاسخ:
    هیچوقت نباید یه طرفه به قضایا نگاه کنی ، چون تو نمیدونی بعد از اینکار اونایی که دوسمون دارن(مثل پدر مثل مادر مثل...)چی میکشن!

    نه نکن دلم تنگ میشه :(

     

    با اینکه نمیشناستمت

     

    می خوای بری جای عرفان اگه دیدیش مارو هم سلام برسون :)

    پاسخ:
    نمیکنم الان وقتش نیست هنوز تو این دنیا بسی کارها دارم :)

    پارادوکس

    من از مرگ نه ولی از خودکشی میترسم

    پاسخ:
    همچنین👌👍

    قبل خودکشی رمز کاربری و کاربری رو بده خخخخ

    پاسخ:
    خخخ چشمتو گرفته ها😅
    چشم حتما خبرت میکنم :)

    نکن بد میشه اون دنیا یقه تو میگیرن!!!

    میگم جریان عرفان و خودکشیش چیه؟

    کی بود؟

    هرچقدرم طولانی باشه میخونمش لطفا بهم بگین

    پاسخ:
    نمیدونم والا...
  • shinya an otaku and army
  • اوهوم

    شاید درس میگی

    ممنون

    پاسخ:
    یه جایی یه جمله شنیدم خیلی قشنگ بود:
    گفت واسه اینکه بتونیم از کسایی که دوسشون داریم حمایت کنیم باید قوی باشیم
    (قوی باش داداش ، این راهش نیس)
  • shinya an otaku and army
  • اوهوم

    قشنگه

    چقد مهربونی

    اصل میدی؟؟

    پاسخ:
    حبیب هستم از دیار جنوب :)
  • shinya an otaku and army
  • خوشبختم

    منم مرتضیم مشهد

    خیلی ادم خوبیی

    پاسخ:
    همچنین خوشبختم🌼

    میخوام خودکشی کنم و میکنم😐😂

    پاسخ:
    خودکشی برای آدم های ضعیفه قوی باش!

    غم عرفان کافیمون نبود؟

    چه‌ کردیم که هرروز باید غم یکی از دوستامونو تحمل کنیم؟

    هنوز باهاش کنار نیومدم 

    شما دیگه نه 

    پاسخ:
    همچین تصمیمی ندارم ، هنوز کار های زیادی دارم که باید انجام بدم :)
  • Aiden ‌‌‌‌apollo
  • جمله سنگینی بود.

    منم بهش فکر کردم. ولی کار احمقانه ای هستش...

    پاسخ:
    نه تنها احمقانه‌اس بلکه مشکلی رو هم حل نمیکنه!
  • محسن حاجیان
  • مردن که راحته 

    جرئت داری زندگی کن ....

     

    پاسخ:
    هوووم!