مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ

اینجا زمین است رسم آدم‌هایش عجیب است!
اینجا گم که میشوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت میکنند:)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۹، ۰۳:۳۹ - ناشناس
    :|~
  • ۲۷ آبان ۹۹، ۲۲:۳۹ - Roya ⁦⁦⁦ヾ
    :)
نویسندگان

خواستن

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۶ ب.ظ

درسته خواستن توانستنه

اما نه وقتی نمیخوادت :(

نظرات  (۱۵)

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^
  • هیچ چیز ناممکن نیست...میتونی عاشقش کنی

    پاسخ:
    شاید...
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^
  • عاشقی؟🙂🚬

    اگه مال تو نباشه ،  سهم تو نباشه ، نشدنیه

    ولی تلاشتو بکن

    اینم بدون ک شاید همین تلاشات بشکننت

    پاسخ:
    عشقی که یه طرفه باشه خیلی کم پیش میاد که بهم برسن وگرنه دوطرفه ها که به هم میرسن
    به قول شاعر تا که از جانب معشوقه نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد...
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^
  • عاااو

    چن سالته فرزندم؟ خیلی عاشقی!

     

    پاسخ:
    چه ربطی داره :)
    فرزندم به سن نیست که
    به قول معروف به ریش نیست به ریشه‌اس :)
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^
  • باشه😅

    من کم آوردم

    آخه یکی گف عاشقمه ولی بخاطر سنش بود! الان ولی یکی دیگه عاشقمه ک منم عاشقشم

    پاسخ:
    😅
    ارع حرف رو که همه میزنن باید دید کی ثابت میکنه
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^
  • ککککک میدونی چی جالبه؟ سنش با اون قبلیه یکیه! دوسال کوچیکتر از خودم! 

    البته من از لحاظ عقلی ۵ سالمه🤦🏼‍♀️ 

    پاسخ:
    میدونی یه جورایی خوب نیست تو یه رابطه دختر از پسر بزرگتر باشه(البته به نظر خودم)
    چون این قضیه برای پسر یه جورایی به یه نقطه ضعف تبدیل میشه..
    (اونجوری دیگه میتونی بهش بگی فرزندم😅)

    کسی که نخواد،، هر کاریم کنید،، نمی خواد.. بچسبید به خودتون،، قبل از هرکسی باید خودمون، خودمون رو بخوایم.. 

    پاسخ:
    دقیقا ، تا وقتی اینطوری نباشه نمیتونیم از کس دیگه ای انتظار داشته باشیم
    ولی خودمونیم یه وقتایی افسار از دست عقل در میره...

    mr.habib خودتو بلاگت عشقین، خیلی با بلاگت حال می کنم

    پاسخ:
    سپاس.باعث افتخاره❤🌸
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^
  • اوه نه عزیزم من از اون آدمایی نیستم ک اینو نقطه ضعف بدونم و کلا از همه عالم کوچیکتر میزنم پس واقعا اگ با یه بچه ۵ ساله هم دوس شم مشکلی نداره😂🤦🏼‍♀️😐🚬

    پاسخ:
    😐😅
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ^*^
  • منو میشناختی نمی گفتی بزرگتر😂 اوه خدای مننننننن من چقدر تو وب شما مودبممممممم

    هی ای جی عوضی بیا درستم کن تنظیماتم بهم ریختهههه

    پاسخ:
    :/
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  • :)

    پاسخ:
    :)
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  • بد عاشقی

    پاسخ:
    من؟!

    ربطی به من نداره

    اما اگه یکی ازتون خوشش نیاد دیگه خوشش نمیاد

    بعدشم به نظر من ادم نباید تو یه رابطه ی یه نفره باشه

    و ادم اگه حتی تو یه رابطه ی دو نفره باشه بهتر تو فضای مجازی نباشه

    :

    پاسخ:
    به نظر من رابطه ای که توی فضای مجازی باشه رابطه نیست
    یه جور سو استفاده از طرف مقابله
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  • هوم :)

    پاسخ:
    :)

    دقیقا👍🏻👍🏻👍🏻

    پاسخ:
    👌👍

    آدم وقتی  بعد تلاش های زیاد  دید یکی نمیخوادش نباید دوباره خودشو کوچیک کنه. بیشتریا ب ادمای مغرور و سرد جذب میشن. کلا خلقتشون اینجوریه .بخوای خیلی ب پروپای کسی بپیچی فکر میکنع چیه هول برش میداره  عشق و نمی بینه.  درصورتی ک این عشقه این قلبه ک انتخاب میکنه تو عشق مهم نیست طرف پول داره بی پوله چیه البته اگه عشق واقعی باشه .

    خلاصه اینکه غرور اونقدرام بد نیست خوبه...میدونم ک عاشق نمیتونه مغرور باشه .اما بعضی وقتا باید خودمون و تغییر بدیم

    پاسخ:
    از لحاظ منطقی که فکر میکنی نظرتون درسته
    ولی یجاهایی این قلبه که مارو به جلو پیش میبره و قدرتش هم از عقل بیشتره تا جایی که حتی اجازه فکر کردنو بهت نمیده
    و از نظر قلب چیزی درسته که اونو به معشوقه اش نزدیک کنه...