مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ

اینجا زمین است رسم آدم‌هایش عجیب است!
اینجا گم که میشوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت میکنند:)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۹، ۰۳:۳۹ - ناشناس
    :|~
  • ۲۷ آبان ۹۹، ۲۲:۳۹ - Roya ⁦⁦⁦ヾ
    :)
نویسندگان

پی ام

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۵ ب.ظ

همین الان بهش پی ام بده و بگو دوستت دارم...

شاید اون منتظر همین یه جمله باشه تا برینه بهت :)

نظرات  (۶)

این کارو کردم و اون نوشت عاشقتم

پاسخ:
به به اینکه عالیه👌
البته نباید این جمله رو زیاد بگی ، بعضی وقتا زیادی توجه کردن به یکی مقدمه‌ی بی توجهی و سرد شدنش با تو (یه جوری که میخواد کمتر باشی یا که اصلا نباشی) میشه هر چیزی به اندازش(البته بنظر من(تجربه) :)

دوساله که میدونم دوسم داره و منم دوسش دارم .

درست میگی .ولی اونم اعتراف کرد خیلی قشنگ اعتراف کرد

پاسخ:
دوست داشتن اگه دو طرفه باشه قشنگه..
انشالله خوشبخت بشین🌸

اوایل بی تفاوت بود اما الان جونش و برام میده منم میدم 

عاشقش کردم سخت بود اما این کارو کردم 

پاسخ:
👍👌

ممنون.اولاش خیلی خورد شدم .قلبم و شکوند بارها .

منی که مغرورم .به زور تیکه های غرورم و جمع کردم😢

پاسخ:
😿

😂😂😂دقیقا همونکارو میکنه..

پاسخ:
😂😂👌

خخخخخخخخخخخخ الدهنت

پاسخ:
السپاسگرازم :)