مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ

اینجا زمین است رسم آدم‌هایش عجیب است!
اینجا گم که میشوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت میکنند:)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۹، ۰۳:۳۹ - ناشناس
    :|~
  • ۲۷ آبان ۹۹، ۲۲:۳۹ - Roya ⁦⁦⁦ヾ
    :)
نویسندگان

دوستت دارم ها

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ب.ظ

قابل توجه!

بسیاری از "من هم دوستت دارم" ها و "همچنین" ها

نتیجه‌ی رو دربایستی‌ای هستند که

"دوستت دارم" ها

ایجاد میکنند ، جدی نگیرید!

نظرات  (۵)

من رو دربایستی ها و ترحم و دوست ندارم

ب خاطر همینم رُکم

پاسخ:
اره👌
از ترحم دیگران نسبت به خودم متنفرم...

یعنی اصلا جدی نگیریم آیا؟--؟

پاسخ:
گفته (بسیاری) نه همشون
و اینکه اصلا جدی بگیریم یا نه ، به شناختمون نسبت به طرف مقابلمون بستگی داره
(نتیجه‌ی اخلاقی اینه که ساده نباشیم!)

آره منم متنفرممممم ب خاطر همین نسبت ب هیچ کس ترحم نمیکنم.

از همه اطرافیانمم میخوام ک باهام رُک باشن حتی اگه باعث ناراحتیم بشه.

ب قول معروف ترجیح میدم ی حقیقت آزارم بده تا اینکه ی دروغ آرومم کنه

پاسخ:
اره درستش همینه👏👌(چیزی که برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز نپسند)

حتی اگه ما گفتیم همچنین؟ 

پاسخ:
همچنین(یعنی جدی نگیر)

خخخخخخخخخخخخخخخ

میخواستم بگم پیام های ایرانسل

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
خخخخخخخخخ
خودم باید پا در میونی کنم مشکلتو با ایرانسل حل کنیم😅