مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مستر حبیب

مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری گر نمانم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ

اینجا زمین است رسم آدم‌هایش عجیب است!
اینجا گم که میشوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت میکنند:)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۹، ۰۳:۳۹ - ناشناس
    :|~
  • ۲۷ آبان ۹۹، ۲۲:۳۹ - Roya ⁦⁦⁦ヾ
    :)
نویسندگان

ضایع شدن بد دردیه

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۴۰ ب.ظ

دختره ۴ سالشه دیدم اخماش تو همه

گفتم تحویل نمیگیری؟

گفت سفارشت نداده بودم که بخوام تحویلت بگیرم :)

الان سه ساعته حرف نزدم :/

نظرات  (۱۰)

  • 🖤🖤🖤Drsvhost 32
  • دختره یه بی تربیت

    خخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    بچه هم بچه های قدیم😂

    🤣🤣🤣

    واقعاااا ضایع شدن خیلیییی بده🤦‍♂️🤦‍♂️😭🤣

    پاسخ:
    خیلی مخصوصا اگه تو جمع باشه..

    😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    😅😂

    من اگع تو یه جمع ضایع شم تا یه مدت پامو تو اون جمع نمیزارم🤣🤣🥴🥴

    پاسخ:
    اره دیگه از سر مجبوری😂

    خیلی بده

    پاسخ:
    بدجور..
  • کافه ذهن ☕☕
  • خخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    😅😖

    حالا میگن پسرا رو تحویل نگیرید ولی دیگه اینجوریم نکنید 😂😂

    (ببخشیدا مجبور شدم از این جمله استفاده کنم) 😅😅

    پاسخ:
    بحث سیاسی ممنوعه‌ها😂😂

    دهه ۹۰ ای...

  • خاک پای پری و نیک😐
  • 😂😂😂

    پاسخ:
    😅
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
  • 😂😂😂ترسناک شدن

    پاسخ:
    ارع واقعا آدم دیگع جرعت نمیکنه چیزی بهشون بگه ، مخصوصا تو جمع
    اگه تو جمع نباشه حداقل گوششو میتابونی دلت خنک میشه😂😂😂😅